::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 15
نویسنده پیام
murdoch
آفلاین



ارسال‌ها: 24
عضویت: 21 /8 /1402
دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای PC
با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!در این پست دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.سرانجام نسخه نهایی، کاملا آپدیت شده، به همراه تمامی DLCها، بدون هیچ گونه باگ بازی MGSV: Phantom Pain توسط گروه CPY عرضه شد! آخرین آپدیت بازی برای رفع تمامی باگ های گیم پلی و تمامی بسته های الحاقی در این نسخه گنجانده شده اند و می توان آن را به عنوان یک ریلیز کاملا سلام بعد از کرک نسبتا مشکل دار ۳DM دانست. شاید یکی از بزرگترین تغییراتی که نسخه ی MGS V : TPP را از نسخه های پیشین سری متمایز می کند جهان باز ( Open World ) بودن این بازی می باشد. ویژگی که آزادی عمل بسیار بالایی را برای بازیبازان در انجام ماموریت ها پدید آورده است. ویژگی که نمونه ی بسیار محدود آن را پیش از این در GZ مشاهده کردیم زیرا در این عنوان بازیبازان با وجود داشتن اهداف از پیش تعیین شده می توانستند به روش های گوناگونی ماموریت خود را به اتمام برسانند. حال این آزادی عمل در TPP به اوج خود رسیده است. البته تنها به دلیل بزرگی نقشه نمی توان TPP را بزرگترین نسخه از یکی از ماندگار ترین سری های تاریخ بازی های رایانه ای دانست، یکی دیگر از این دلایل وجود افراد و آیتم های مختلفی در محیط بزرگ بازی مواجه می شود که برای مقابله با ویژگی های هریک از آنها می بایست تصمیمات به خصوصی را اتخاذ کرد و یا در محیط بازی این طور که تا کنون مشخص شده است امکانات و آیتم های بسیاری قرار گرفته است که بازیبازان با اندکی کنکاش در محیط برای پیشرفت شخصیت و ویژگی های بازی از آنها استفاده کنند موضوعی که باعث شده است جدا از نگرشی متفوت به یک بازی جهان باز و مخفی کاری تنها شاهد یک محیط عظیم نباشیم و همواره بازیبازان مشتاق جستوجو در مناطق مختلف بازی باشند. همه چیز مانند واقعیت:
به دلیل مشکلاتی که در تبدیل MGS V : TPP به یک بازی مخفی کار جهان آزاد وجود داشت تیم سازنده تصمیم بر استفاده از موتور گرافیکی قدرتمند Fox Engine در این عنوان گرفتند. موتوری که در ساخت GZ نیز از آن اشاره شد اما کارایی آن در TPP بسیار متفاوت تر از آن چیزی است که در گذشته مشاهده شده است زیرا اینک آب و هوا و شرایط جوی محیط بازی کاملا طبیعی و تغییر پذیر طراحی شده اند. همانطور که در یکی از نمایش های بازی مشاهده شد با ایجاد طوفان شن دید و وضعیت دشمنان و حتی شخصیت بازی به کلی تغییر می کند و دیگر شما دید کافی برای دیدن دشمنان را ندارید موردی که در باره ی طرف مقابلتان نیز صدق می کند. علاوه بر این سیستم شب و روز در گیم پلی و نوع پیشروی بازیبازان تغییراتی گسترده ای را ایجاد خواهد کرد زیرا با استراتژیی که در طول روز رقیبانتان را از پیش روی بر می دارید نمی توانید در تاریکی شب راه به جایی ببرید و ملزم به تغییر شیوه ی بازی خود با توجه به جای گیری دشمنانتان هستید.
CPY Release
توضیحات نسخه CPY بازی: سرانجام نسخه نهایی CPY عرضه شد! این نسخه دارای تمامی DLC و آپدیت های بازی می باشد. کرک بازی کاملا سالم بوده و هیچ گونه باگی برخلاف نسخه 3DM ندارد. دقت کنید که کرک جداگانه نسخه CPY با نسخه فول آنلاک سازگاری ندارد. عزیزانی که نسخه فول آنلاک را قبلا دانلود کرده اند، نیاز هست تمامی آپدیت ها و DLCهای بازی را جداگانه دانلود کنند که اصلا منطقی نیست. پیشنهاد اکید ما استفاده از این نسخه می باشد. با تشکر.
تصویر: http://downloadha.com/images/download.gif دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:
دانلود پارت ۱ : Direct Link
دانلود پارت ۲ : Direct Link
دانلود پارت ۳ : Direct Link
دانلود پارت ۴ : Direct Link
دانلود پارت ۵ : Direct Link
دانلود پارت ۶ : Direct Link
دانلود پارت ۷ : Direct Link
دانلود پارت 8 : Direct Link
دانلود پارت 9 : Direct Link
دانلود پارت 10 : Direct Link
دانلود پارت 11 : Direct Link
دانلود پارت 12 : Direct Link
دانلود پارت 13 : Direct Link
دانلود پارت 14 : Direct Link
دانلود پارت 15 : Direct Link
رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com


منبع : دانلودهاتاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1395 ساعت: 21:18 | نظرات(0)
برچسب ها : دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای PC , Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای PC , بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain , Metal Gear Solid V , Metal Gear Solid , دانلود Metal Gear Solid V The Phantom Pain CPY , دانلود Metal Gear Solid V The Phantom Pain کرک CPY , دانلود MGSVPP CPY , دانلود کرک سالم بازی MGSV Phantom Pain نسخه CPY , دانلود لینک مستقیم Metal Gear Solid V The Phantom Pain CPY , دانلود نسخه CPY بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain , دانلود نسخه فشرده بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain , دانلود نسخه فیت گرل بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain , دانلود نسخه کم حجم Metal Gear Solid V The Phantom Pain ,نویسنده : Erfan Gholamnia بازديد : 705 موضوع: بازی ,مطالب مرتبطتصویر: http://up.bloghelper.ir/view/2019983/c1o5ver-5po4st.png دانلود بازی Assetto Corsa Porsche برای PCتصویر: http://up.bloghelper.ir/view/1969994/c6ov6er-po6st.png دانلود بازی No Mans Sky برای PCتصویر: http://up.bloghelper.ir/view/1969974/6cov6er-pos6t.png دانلود فصل دوم مستند سیاره زمین Planet Earth II 2016تصویر: http://up.bloghelper.ir/view/1963647/cover-pqtew25ost.png دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PCتصویر: http://up.bloghelper.ir/view/1963033/cov626er-po26st.png دانلود بازی Batman Episode 4 برای PCتصویر: http://up.bloghelper.ir/view/1955015/cover-pos5gsdvt.png دانلود بازی Killing Floor 2 برای PCتصویر: http://up.bloghelper.ir/view/1942696/c25over-pos25t.png دانلود بازی Order of Battle World War II Blitzkrieg برای PC
یکشنبه 21 آبان 1402 - 23:55
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !