loading...
یاور وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
Erfan Gholamnia بازدید : 324 چهارشنبه 08 دی 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست ادوبی افتر افکتز Adobe After Effects CC 2017 v14.0.1 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Adobe After Effects CC 2017 v14.0 یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 360 چهارشنبه 08 دی 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود بازی Assetto Corsa Porsche برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

پکیج کامل بسته الحاقی بازی Assetto Corsa که در سه سری با نام Porsche Pack عرضه شده بود، به همراه تمامی آپدیت ها تا تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶ در مجموعه ای کامل به همراه دیتای اصلی بازی توسط گروه RELOADED عرضه شد. در این مجموعه، تعداد بسیار زیادی ماشین به بازی اضافه شده است و باگ های بازی را می توان گفت که تا حد صفر برطرف کرده اند. تمامی DLCهایی که غیر از بسته سه گانه Porsche Pack عرضه شده اند نیز در این مجموعه گنجانده شده است. برای مشاهده لیست بسته های الحاقی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 412 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست شبیه ساز اندروید برای ویندوز BlueStacks 2.5.78.7302 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 778 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای PC  را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

سرانجام نسخه نهایی، کاملا آپدیت شده، به همراه تمامی DLCها، بدون هیچ گونه باگ بازی MGSV: Phantom Pain توسط گروه CPY عرضه شد! آخرین آپدیت بازی برای رفع تمامی باگ های گیم پلی و تمامی بسته های الحاقی در این نسخه گنجانده شده اند و می توان آن را به عنوان یک ریلیز کاملا سلام بعد از کرک نسبتا مشکل دار ۳DM دانست. شاید یکی از بزرگترین تغییراتی که نسخه ی  MGS V : TPP را از نسخه های پیشین سری متمایز می کند جهان باز ( Open World ) بودن این بازی می باشد. ویژگی که آزادی عمل بسیار بالایی را برای بازیبازان در انجام ماموریت ها پدید آورده است. ویژگی که نمونه ی بسیار محدود آن را پیش از این در GZ مشاهده کردیم زیرا در این عنوان بازیبازان با وجود داشتن اهداف از پیش تعیین شده می توانستند به روش های گوناگونی ماموریت خود را به اتمام برسانند. حال این آزادی عمل در TPP به اوج خود رسیده است.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 382 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)

 مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دقایقی پیش در پیامی تلگرامی که برای جمعی از بازی سازان داخلی منتشر کرد نوشت: «بر اساس پیگیری های انجام شده از کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کافه بازار، مشکل پیش آمده به دلیل اختلال در اینترنت سراسری کشور است.


Erfan Gholamnia بازدید : 393 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود بازی Watch Dogs 2 برای PC  را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

عنوان واچ داگز ۲ (به انگلیسی: Watch Dogs 2) در تاریخ ۱۳نوامبر برای کنسول های PS4 به حالت Pre-load در آمد تا کاربران این کنسول بتوانند بازی را زودتر از موعد دانلود کرده و در زمان انتشار بازی، تنها بازی را فعال سازی کرده و از آن لذت ببرند. به مارکوس هالووِی، هکر واچ داگز ۲ خواهیم رسید اما فعلاً در مورد خود شهر و دنیای بازی سازندگان این وعده را داده‌اند که با یک محیط زنده طرف هستیم که دیگر بازیکن، مرکز دنیا نیست؛ بلکه دیگر کارکترها نیز با ما و با یکدیگر تعامل دارند و با قدم زدن در سطح شهر، می‌توان شاهد اتفاق‌های مختلفی بود. این مسئله در یک بازی که مکانیسم اصلی‌اش هک کردن است بسیار حائز اهمیت است چرا که فرصت‌های بیشماری برای دستکاری دنیا وجود دارد. در Watch Dogs 2 حالا می‌توانید تک تک وسایل نقلیه را نیز کنترل کنید و مثل یک اسباب‌بازی، آن‌ها را به هرکجا خواستید ببرید. غیر از ظرفیت‌هایی که این ویژگی برای طراحی مراحل هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند، می‌توان به سبک بازی‌هایی چون Just Cause فقط در شهر چرخید و کارهای هیجان‌انگیز انجام داد.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 346 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود اکشن فتوشاپ Gif Animated Fire Photoshop Action  را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل موردنظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید افکت هنری Gif Animated Fire Photoshop Action برروی تصاویر مدنظر خودتان  بوجود بیاورید.

 



Erfan Gholamnia بازدید : 325 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود بازی No Mans Sky برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

شاید عجیب‌ترین قسمت بازی که شما را به چالش خواهد کشید بخش تجارت بازی باشد؛ شما با گشت‌وگذار در سیاره‌ها مواردی را پیدا می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را بفروشید یا داد و ستد انجام دهید. در این میان ارتباط برقرار کردن با دیگر موجودات سخت خواهد بود، شما در ابتدا به زبان این موجودات آشنا نیستید و باید حدس بزنید(!!!) که بحث‌تان چگونه پیش می‌رود، در ادامه بازی و بعد از ارتباط برقرار کردن‌های متداول با این موجودات می‌توانید مکالمه‌هایتان را ترجمه کنید و متوجه شوید که چگونه دارید پیش می‌روید. تمام این تلاش‌ها بدین جهت است که شما بتوانید سفینه و لباس فضایی‌تان را ارتقا دهید و به سیارات دیگر قدم بگذارید.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 392 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود فصل دوم مستند سیاره زمین Planet Earth II 2016 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

نام مستند: Planet Earth II Season 2 – فصل دوم مستند سیاره زمین
سال انتشار: ۲۰۱۶
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۰ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۹۲۰/۱۵۴۰/۶۰۷ مگابایت
WiKi
کیفیت: HDTV 1080p/HDTV 720p/HDTV 480p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: فصل دوم مستند بسیار قوی و محبوب سیاره زمین (به انگلیسی: Planet Earth II) آغاز به پخش کرد! این مستند بی نظیر به دنباله فصل اول آن می باشد که در سال ۲۰۰۶ پخش شده بود. فصل دوم را نیز David Attenborough روایت می کند. مستند Planet Earth II اولین مستند شبکه BBC می باشد که با کیفیت اولترا اچ دی ۴K فیلم برداری می شود. مستند سیاره زمین شما را با تمامی شگفتی های کره ی زمین آشنا خواهد کرد . شما را به قطب شمال میبرد و بعد از آن به صحرا های گرم دنیا سفر خواهید کرد . شما را به عمیق ترین نقاط دریا ها و اقیانوس ها میبرد تا عجیب ترین موجودات که در این عمق زندگی می کنند را به شما نشان دهد و …


 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 342 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

داستان بازی دو سال پس از وقایع قسمت Human Revolution رخ خواهد داد. حال آدام جنسن با عواقب بعدی Aug Incident رو به رو شده است. این حادثه باعث شده تا انسان‌های تکامل یافته ماشینی که در بدن آن‌ها از ابزار مکانیکی استفاده شده است بر اثر حادثه‌ای به افرادی غیرقابل کنترل و خشن و بسیار خطرناک تبدیل شوند و آدام جنسن در شرایط بسیار خطرناکی قرار بگیرد. چرا که او در قسمت قبلی بازی پرده از اتفاقاتی بزرگ برداشت و در نهایت باعث شد تا انسان‌هایی که شبیه خودش توسط دستگاه‌های مکانیکی تکمیل شده‌اند به مرز جنون برسند و کنترلی بر روی بدن خود نداشته باشند. حال دنیا به جایی نا امن تبدیل شده است و بی‌عدالتی در گوشه و کنار کوچه‌ها و خیابان‌ها حکم‌فرمایی می‌کند. حال مردم عادی که این ناآرامی‌ها را به خاطر وجود افراد تکامل یافته‌ای مانند آدام جنسن می‌بینند، علیه آن‌ها شورش کرده‌اند و اوضاع روی کره زمین بسیار برهم ریخته است. دوره تجدید ادبی و فرهنگی به پایان رسیده بود، حال دنیایی از اختلافات و تفرقه به وجود آمده است. این دقیقا جایی است که روایت بازی Deus Ex: Mankind Divided آغاز می‌شود

 

Erfan Gholamnia بازدید : 481 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست   دانلود آخرین نسخه نرم افزار تلگرام Telegram 3.14.0 برای اندروید را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

 

Telegram نسخه جدید نرم افزار ارتباطی تلگرام می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. در این نسخه از برنامه شما قادر به ویرایش مسیج های ارسال شده تا دوروز خواهید بود و همچنین خواهید توانست تا میانبری از یک چت را به صفحه اصلی برنامه اضافه نمایید. تلگرام نرم افزار ارتباطی قدرتمند و پرطرفداری می باشد که با در اختیار قرار دادن ابزارهای ارتبطی مناسب و سریع و کارامد کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. برنامه در این نسخه دارای رابط کاربری بهتر و سریع تری شده است و کاربران می توانند تا در گروه های مختلف و کانال های جدید عضو شده و از مطالب آنها استفاده نمایند. برنامه روی اندروید ۲٫۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود.


Erfan Gholamnia بازدید : 318 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود بازی Batman Episode 4 برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

داستان بازی بتمن یک ماجرای جدیدی خواهد بود و از کمیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های قبلی به هیچ عنوان الهام گرفته نشده است. بیشتر تمرکز برروی بروس‌وین و بتمن قرار دارد اما گفته شد می‌توانید انتظار دیدن شخصیت‌هایی مانند آلفرد، ویکی ویل، جیم گوردون و رنه مونتویا را در روایت داستان داشته باشید. دشمنان اصلی بازی مشخص نشدند اما به‌نظر می‌رسد بیشتر از یک دشمن اصلی در بازی وجود خواهد داشت. سبک هنری کتاب‌های کمیک بازی از بیش از ۷۵ سال هنر افرادی همچون جیم‌لی، گِرگ‌کاپولو و نیل آدامز الهام گرفته شده است. بتمن در ۵ اپیزود توسط موتور بازی‌سازی جدیدی منتشر خواهد شد. این عنوان برای افراد ۱۷ سال به بالا مناسب است و به‌نظر می‌رسد صحنه‌های سینمایی مشابه با فیلم‌های رده‌بندی شده R در آن وجود خواهد داشت. بازی‌بازان می‌توانند انتظار داشته باشند که این عنوان نیز مانند بازی The Wolf Among Us باشد اما با گام‌های مهم‌تر روبه‌ جلو!

 

Erfan Gholamnia بازدید : 333 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  ۷ اپلیکیشن که در گوشی هوشمند خود به آن ها نیاز دارید را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

اپلیکیشن های زیادی برای اندروید و iOS وجود دارد که شاید شما نتوانید از بین همه این اپلیکیشن ها بهترین آن ها را انتخاب کنید، در این مقاله ما به بررسی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS می پردازیم گوشی های هوشمند یکی از وسیله های جدا نشدنی از انسان امروزی است، اپلیکیشن ها یکی از اجزای بسیار مهم و کاربردی در گوشی های هوشمند هستند که بسیاری از کاربران در پیدا کردن اپلیکیشن های خوب برای گوشی هوشمند خود مشکل دارند. اپلیکیشن های بسیار زیادی در بازار اپلیکیشن ها وجود دارد ولی پیدا کردن یک اپلیکیشن خوب کمی سخت است.در این جا ما به بررسی ۷ اپلیکیشن برتر برای اندروید و iOS می پردازیم که هر کاربری باید این اپلیکیشن ها را بر روی دستگاه خود داشته باشد.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 507 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود بازی Killing Floor 2 برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

داستان بازی Killing Floor 2 در قاره ی اروپا زمانی آغاز می شود که یک بیماری مرگبار در این قاره شیوع کرده است . تنها پس از گذشت یک ماه از وقوع این حادثه و شیوع این بیماری آن جامعه به طور کامل بهم ریخته ارتباط با کشورهای دگر به طور کامل قطع شده , دولت کاملا سقوط کرده و هیچ گونه نیروی نظامی ای هم برای کمک به افراد باقی مانده در کشور وجود ندارد. این بیماری به سرعت همه گیر شده و کشور را به حمامی خون بدل کرده که تمامی افراد باقی مانده در کشور باید برای نجات جان خود تلاش کنند. شما در این بازی با توجه سلاح های مختلفی که در اختیار دارید می توانید زامبی های متحرک و دشمنانتان را تکه تکه کنید در این بازی دشمنان از ۲۲ نقطه جهت قطعه قطعه شدن و ۹۵ انیمیشن جهت مردن استفاده می کنند و این همان محور بازی یعنی خون و نابودی است .و بنا به خواسته ی بازدید کنندگان ورژن قبل این بازی به نام Killing Floor 1 در این نسخه تغییراتی داده شده و طبق توضیحات سازندگان Killing Floor 2 در این بازی می توانید با ضربات شمشیر و یا گلوله به هر قسمت از بدن زامبی ها، آنها تکه و پاره کنید به طوری که دل و روده ی زامبی هایی که توسط شما کشته می شوند به همون صورت روی زمین باقی می ماند و قابل روئیت می باشد.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 1993 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود فصل اول سریال ون هلسینگ Van Helsing 2016 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

نام سریال: Van Helsing Season 1 – فصل اول سریال ون هلسینگ
ژانر: درام
سال انتشار: ۲۰۱۶
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۴ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۷۰/۱۹۰ مگابایت
کیفیت: HDTV 720p/HDTV x265 720p
IMDB
زیرنویس انگلیسی: دارد
زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: ونسا هلسینگ، از اقوام دور شکارچی خون آشام معروف، آبراهام ون هلسینگ است، تنها بازمانده برای پیدا کردن اینکه خون آشام ها در سراسر جهان به کجا برده شدند. او آخرین امید بشریت است تا یک حمله را رهبری کند تا آنچیزی که گمشده است برگرداند و …


Erfan Gholamnia بازدید : 410 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود اکشن فتوشاپ Geometry and Low Poly Photoshop Action را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل موردنظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید افکت هنری Geometry and Low Poly Photoshop Action برروی تصاویر مدنظر خودتان  بوجود بیاورید. 

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 359 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (1)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود انیمیشن سینمایی بی.اف.جی The BFG 2016 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

 نام انیمیشن: The BFG – بی.اف.جی
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی
مدت زمان: ۱۱۷دقیقه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Web-DL 720p/Web-DL 1080p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

 

خلاصه داستان: این فیلم در جهانی موازی اتفاق می افتد. سکانس افتتاحیه، با یتیم خانه ها و خیابان های سنگ فرش شده حس اقتباسی از آثار دیکنز را میدهد.بعد تر بی سیم ها و هلیکوپتر های امروزی را در فیلم میبینیم.قهرمان زن ما ، سوفی ( رابی بارنیل) از ساکنان یتیم خانه است، که یک شب از پنجره به بیرون نگاه میکند و از دیدن یک غول ( مارک ریلنس) که درخیابان سرگردان است و بعدا او را غول مهربان مینامد شگفت زده میشود . غول او را تعقیب میکند و میترسد که دخترک وجود او را به دیگران گزارش دهد، بنابراین همچون کینگ کنگ او را میرباید و با خود به خانه اش در سرزمین غول ها میبرد.سوفی از آنجایی که در سرزمین خود جایگاهی ندارد ، تصمیم میگیرد که همینجا بماند ،اما مشکلات بر سر راه وجود دارند.اکثر غولها ( با نام هایی همچون Blood bottler and Fleshlumpeater ) مثل BFG مهربان نیستند و سوفی را همچون لقمه ای خوشمزه میبینند.سوفی نقشه ای میکشد تا غول ها را شکست دهد اما برای اینکار لازم است که BFG در برابر ملکه ( پنه لوپه ویلتون) حاضر شود- کاری که BFG به هیچ وجه حاضر به انجام آن نیست . دختری به نام “سوفی” با غول بزرگی برخورد میکند که برخلاف ظاهر ترسناکش, روحیه ای مهربان و لطیف داشته و به همین دلیل از اجتماع سایر غول ها رانده شده, او کودکان را نمی خورد و …


Erfan Gholamnia بازدید : 328 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود انیمیشن سینمایی اژدهای پیت Petes Dragon 2016 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

 نام انیمیشن: Pete’s Dragons – اژدهای پیت
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی
مدت زمان: ۱۰۳دقیقه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p
زیرنویس فارسی: دارد، در حال هماهنگ سازی با نسخه بلوری…
زیرنویس انگلیسی: دارد، در حال هماهنگ سازی با نسخه بلوری…

 

خلاصه داستان: تجربه ی تماشای (اژدهای پیت) مانند دیدن چیزی کهنه و منسوخ شده است. اثری که هر جز آن همچون هیولای نفس آتشینی که فیلم از روی آن نامیده شده، افسانه ای است. اژدهای پیت فیلمی سرراست، درست و خانوادگی است. این فیلم که توسط دیوید لاری نویسندگی و کارگردانی شده به این که شباهت زیادی به فیلم های قدیمی دارد و این که می توانست در دهه های قبل بدون هیچ رنگ و لعابی ساخته شود توجهی نمی کند. این اثر که فیلمی صادق و لطیف است به هیچ وجه سانتیمانتال نیست و مقدار به اندازه ای تنش را از آن جایی که در رده ی pg قرار می گیرد منتقل می کند. این فیلم درباره ی تنهایی، دوستی و ماهیت خانواده است و در نوعی از جادوی معصومیت سیر می کند که ما امروزه به اندازه ی کافی شاهد آن نیستیم. پیت (اوکس فگلی ) نوجوان یتیمی است که پس از مرگ پدر و مادرش سالهاست در جنگل زندگی می کند و در این مدت یک اژدهای نامرئی تنها دوست او محسوب می شود. پس از مدتی، زنی به نام گریس ( بری دالاس هاوارد ) پیت را یافته اما اعتقادی به داستان پسرک درباره دوست اژدهایش ندارد و…


Erfan Gholamnia بازدید : 532 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پستدانلود فیلم آموزش ساخت تم های وردپرس توسط Pinegrow را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

این دوره آموزشی شما را با استفاده از کدهای HTML به طراحی تم های وردپرس علاقه مند خواهد کرد و کاربران می توانند به صورت کاملا کاربردی این کدها را وارد کرده و بتوانند تم های ورپرس را عوض کرده و همچنین بتوانند به صورت ایده آل طرح های خود را اجرایی نمایند.

عنوان مجموعه : Learn how to create a WordPress theme using Pinegrow

مدت زمان : ۲ ساعت

زبان : انگلیسی

 

زیرنویس فارسی : ندارد

 


Erfan Gholamnia بازدید : 298 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود فیلم آموزش ویرایش تصاویر RAW در فتوشاپ را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

در این دوره آموزشی کاربران می توانند با نحوه ویرایش تصاویر RAW و تهیه آنها در فتوشاپ آشنا شوند و بتوانند با استفاده از ترفندهای خاصی نیز بخشی ای ویژگی های اساسی فتوشاپ را یاد گرفته و در انجام ویرایش های فتوگرافی از آنها بهره ببرند.

عنوان مجموعه : Photoshop CC Camera Raw Video Training

مدت زمان : ۳ ساعت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

 


Erfan Gholamnia بازدید : 331 چهارشنبه 26 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست دانلود مجموعه فونت انگلیسی Aprille Typeface Font را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

در این پست قصد داریم تا فونت انگلیسی به نام  Aprille Typeface Font  را قرار دهیم ، از فونت همانند سایر ابزار های دیگرمانند اکشن ، براش ، پترن و … در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و پرکاربردی مانند فتوشاپ ، کورل دراو از ان استفاده میشود . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون و طرح مد نظرتان بسیار مهم و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است.فرمت فونت ها OTF می اشد و برای استفاده از این فونت ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید. هم اکنون میتوایند این فونت زیبا را ازدانلودها دریافت نمایید.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 5 شنبه 22 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست دانلود نرم افزار ضبط صفحه نمایش Ashampoo Snap + Business 9.0.3 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید .

 


Erfan Gholamnia بازدید : 259 شنبه 22 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  دانلود بازی Yesterday Origins برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

بازی Yesterday Origins با آن که از قفل گذاری Denuvo استفاده می کرد، خیلی زود کرک شد! این بازی روایت زندگی John Yesterday را می کند. عنوان Yesterday Origins در سبک ماجراجویی، خشونت و اشاره و کلیک توسط کمپانی Pendulo Studios توسعه داده شده است. این بازی رمزگونه و ماجراجویی داستان جان یستردی و پولین پتیت را دنبال میکند که دو صاحبان مغازه عتیقه فروشی هستند که جاودانه شده و از طریق زمان شروع به سفر در سراسر جهان می کنند و نقطه ی آغازین آنها تفتیش عقاید در اسپانیا است .در اصل این بازی برای بزرگسالان ترتیب داده شده که از دیالوگ های آنها می توان به این امر پی برد و شما در کنار داستان سیاه و سفید آن روایت طنزگونه ای را می بینید.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 338 شنبه 22 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  دانلود بازی Order of Battle World War II Blitzkrieg برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

بازی Order of Battle World War II Blitzkrieg در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو The Artistocrats طراحی و بوسیله کمپانی Slitherine Ltd منتشر شده است. اگر از علاقه مندان به بازی Order of Battle باشید، می دانید که تاکنون نسخه های متعددی از این بازی عرضه شده است که هرکدام بخشی از تاریخ گذشته جهان و نبردهای مهمی که رخ داده است را به نمایش درآورده و شما می توانید با بالاترین جزئیات آن ها را تجربه کنید. عنوان Blitzkrieg نام پک الحاقی جدید Order of Battle می باشد که به عنوان یکی از معروف ترین نبردهای جنگ جهانی دوم شناخته می شود. داستان بازی از تاریخ ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ با فتح لهستان آغاز و تا تاریخ ۱۹۴۱ و با انجام حملات گسترده به اتحاد جماهیر شوروی ادامه پیدا می کند. ارتش آلمان طی یک غافلگیری حمله ای عظیم را برای فتح شهر Danzig بر علیه لهستان آغاز می کنند، این عمل آن ها باعث می شود تا کشورهای فرانسه و بریتانیا برای جلوگیری از افزایش قدرت آلمان، به آن ها اعلان جنگ دهند و این امر جنگ جهانی دوم را بوجود می آورد که به عظیم ترین نبرد تاریخ معروف است.

 


Erfan Gholamnia بازدید : 346 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست دانلود اکشن فتوشاپ Lines Photoshop Action را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

لیستی از محبوب ترین زبان‌های برنامه نویسی در ژانویه 2016   همانطور که می‌دانید جاوا موفق به دریافت جایزه زبان‌ برنامه نویسی سال توسط TIOBE شد.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 294 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست دانلود اکشن فتوشاپ Lines Photoshop Action را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل موردنظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید افکت هنری Lines Photoshop Action برروی تصاویر مدنظر خودتان  بوجود بیاورید.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 339 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست دانلود بازی Dishonored 2 برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

بازی Dishonored 2 پانزده سال بعد از وقایع قسمت اول این سری رخ می‌دهد. قسمت اولی که شخصیت اصلی نسخه قبل یعنی کوروو توانست دخترک  شهبانو جاسمین کالدوین یعنی امیلی را از دست قاتلین مادرش نجات دهد و او را به تخت پادشاهی برساند. اما یکی از مهم‌ترین نکات این قسمت نسبت به قبل این است که دنیای بازی کاملا متحول شده است. اگر به خاطر داشته باشید، مکانی که قسمت اول در آن دنبال می‌شد، اسیر طاعونی وحشتناک شده بود و زندگی در این کشتارگاه بی در و پیکر فقط برای افراد پولدار لذت بخش بود. اما پس از به دست گرفتن تمام امور کشور توسط امیلی، اوضاع بسیار بهتر شد و سودجویان دیگر جایی در شهر نداشتند. با این تفاسیر، در این قسمت، دیگر شاهد آن اتمسفر مریض نسخه قبل نخواهیم بود. از طرفی دیگر، این بار بخشی از بازی در کارناکا به وقوع خواهد پیوست.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 326 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  دانلود نسخه نهایی بازی FIFA 17 برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

فیفا ۱۷ برای اولین بار در این سری از موتور گرافیکی قدرتمند فراست بایت (که پیش تر برای عناوینی چون بتلفیلد و استار وارز استفاده شده) بهره می برد. این موتور دست توسعه دهندگان الکترونیک آرتز را برای ساخت بهتر و واقعی تر بازیکنان باز کرده، و علاوه بر پردازش چهره و حرکات صورت عالی، بخش های کاملا جدیدی را به زودی تجربه خواهیم کرد. از سیستم های گیم پلی از نو نوشته شده گرفته تا روایت داستانی.بر طبق مانور های تجاری سازندگان، گیم پلی فیفا ۱۷ در ۴ بخش اساسی دچار پیشرفت و تحول شده؛ تکنیک های جدید حمله، درگیری های فیزیکی بهتر، سیستم هوش مصنوعی فعال و خلاق، و باز نویسی دوباره ضربات ایستگاهی. تکنیک های جدید حمله، همانطور که از نامش مشخص است، سعی دارد تنوع حمله و بازی سازی را در جریان مسابقات بالا برده و در عین حال فضایی خلاقانه تر برای مخاطب ایجاد کند. فیفا ۱۷ با ارایه ترکیبی از سیستم های جدید شوت زنی (که بتوانند توپ را تا حد امکان به نقطه مورد نظر برسانند)، پاس های حیاتی و بازی ساز (که با فضا سازی و ایجاد موقعیت شرایط را برای گل زنی فراهم می کند)، ضربات پشت دروازه هدایت شده (که با شروع های مجدد سریع و هدفمند می تواند حملات خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند) و ضربات سر بهینه شده (با کنترل بهتر روی جهت و قدرت ضربه) حملاتی جذاب تر و واقعی تر را به ارمغان خواهد آورد.

 


Erfan Gholamnia بازدید : 344 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  بازی The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

شرکت Bethesda نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Skyrim را معرفی کرد. این بازی جدید با نام The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۷ آبان عرضه شد. این نسخه‌ی بازسازی شده، از نظر گرافیکی تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی اصلی خودش دارد و از تمام مودهایی که تا این لحظه برای کامپیوترهای شخصی ساخته شده، پشتیبانی می‌کند. تنها تفاوت نسخه ریمستر اسکایریم با نسخه اصلی، به بهبود‌های بصری و همچنین داشتن تمامی DLC‌های عرضه‌شده برای آن است. داستان این بازی در جایی آغاز می شود که در دنیایی به نام Skyrim یک شخص قدرتمند شاه این دنیا را می کشد و شما به عنوان یکی از مضنونین این حادثه در حال انتقال به محلی می باشید که در انجا قرار است به سزای اعمالتان برسید ، در ادامه پس از حمله غیر منتظره یک اژدها به این مکان شما از دست نگهبانان فرار می کنید . همانطور که از توضیح ابتدایی این بازی پیداست بازی دارای یک داستان بسیار قدرتمند و درگیر کننده می باشد که در طول مراحل داستانی بازی در هر بخش نکته ای جدیدی از این داستان برای شما برملا می شود ، بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition دارای نکات قدرتمند زیادی می باشد سیستم طراحی شخصیت این بازی یکی از کامل ترین سیستم های شخصی سازی در میان بازی های نقش آفرینی می باشد و به راحتی می تواند با اکثر بازی های نقش آفرینی روز مقابله کند و به راحتی آنها را از میدان بدر کند.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 888 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  بازی Call of Duty Modern Warfare Remastered برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

عنوانی مورد انتظارتر از عنوان تحمیلی! نسخه بازسازی شده عنوان بسیار محبوب Call of Duty: Modern Warfare Remastered عرضه شد. این عنوان، نسخه بازسازی شده از بازی با همین نام که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد می باشد. بهبودهای گرافیکی بسیار زیادی در نسخه ریمسترشده به چشم می خورد و امکانات بسیار زیادی نیز به آن اضافه شده است. پلاز تایید کرده که این نسخه‌ی بازسازی‌شده، از نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه در تمامی پلتفرم‌ها بهره می‌برد، البته طبق گفته‌ی وی ممکن است تا شاهد نرخ فریم بیشتری در رایانه‌های شخصی باشیم، گرچه دقیق نگفته که تا چه حد این نرخ فریم بالا خواهد رفت.او همچنین گفته که کلیت و هسته‌ی اصلی گیم‌پلی به هیچ‌وچه تغییر نیافته، بلکه بزرگ‌ترین چالش در توسعه‌ی این نسخه‌ی بازسازی‌شده، ارائه‌ی جلوه‌های بصری بهتر و طبق استاندارد حال حاضر است. از لحاظ گرافیک، ریون سافت‌ور کار خود را عالی انجام داده و شاهد بهبود خوبی نسبت به نسخه‌ی اصلی هستیم و همچنین می‌توان افکت‌های صدای جدید و به‌روزرسانی‌شده را به‌خوبی احساس کرد.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 373 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست نرم افزار ویرایش فیلم Wondershare Filmora را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

نرم افزار Wondershare Filmora یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. امکان تولید و تبدیل فیلم برای پخش در دستگاه های همراه و تبلت ها نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و کاربرپسند امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای ساخته شده را در شبکه های اجتماعی معروف نظیر فیس بوک و یوتوب را فراهم می کند. ساخت و ویرایش فیلم های عروسی و جشن ها و یا حتی ساخت مستندهای ساده نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد. همه فیلم های ساخته شده توسط این برنامه می توانند بر روی دی وی دی رایت شده و نگهداری شوند. سرعت و کیفیت نرم افزار Wondershare Filmora را می توان در رده بالایی دسته بندی کرد اگرچه کیفیت فایل ها بالا می باشد اما در سرعت آن نیز هیچگونه تاثیری نگذاشته است.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 324 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست تلگرام دسکتاپ  Telegram Desktop را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. در نسخه جدید Telegram 0.10.19 ویژگی های جدیدی به نرم افزار از قبیل به روزرسانی ابزار پخش موزیک، قابلیت ارسال جواب سریع از بخش Notificationهای ویندوز، اضافه شدن گزینه مخفی سازی تمامی Notificationها، استفاده از قابلیت ساعات آرام می توان اشاره کرد. هم چنین طراحی نرم افزار برای چت ها بهبود پیدا کرده است. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 372 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

ایندفعه قالب سایت های گرافیک برای رزبلاگ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

این قالب همان قالبی هست که در سایت سیب گراف لینک پست قالب سیب گراف که با کمی تغییر و ادیت ما این قالب را برای شما آماده کرده ایم.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 260 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست در مورد بخشی برای فیلم ها و موسیقی های ترند روز در گوگل پلی  را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

در ماه های گذشته شاهد معرفی و اعمال قابلیت های جدیدی در فروشگاه آنلاین اندروید بوده ایم؛ از ویژگی های جدید ظاهری گرفته تا افزودن یک یا دو بخش جدید، گوگل تلاش زیادی برای بهینه سازی رابط کاربری پلی استور دارد. یکی از مهم ترین قسمتهایی که در اغلب شبکه های اجتماعی وجود داشته و حتی بعضاً در جست و جوهای گوگل...

 


Erfan Gholamnia بازدید : 5 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست کی ام پلیر KMPlayer 4.1.4.7 + Portable را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

نسخه جدید نرم افزار کی ام پلیر KMPlayer 4.1.2.2 با قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای VR 360 عرضه شد! هم چنین قابلیت VMR9/Direct3D 8 به عنوان یک ویژگی عمومی بر روی نرم افزار تنظیم شده است. KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 


Erfan Gholamnia بازدید : 325 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست FL Studio Producer Edition 12.4 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

FL Studio یک نرم افزار کامل در زمینه ی ایجاد موزیک می باشد که توسعه های بیش از ۱۴ سال این نرم افزار و آپدیت های رایگانی که برای آن عرضه شده است را یکجا به ارمغان می آورد. هرچیزی که شما برای آهنگ سازی، تنظیم موزیک، ضبط، ادیت، میکس و مستر حرفه ای موزیک نیاز داری را در خود جا داده است. FL Studio سریعترین راه برای انتقال آنچه از ذهن شما می گذرد به اسپیکرهای کامپیوترتان می باشد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت کار کردن بدون نیاز به موس و بر روی صفحه های لمسی می باشد که از قابلیت Multi-touch نیز برای راحتی بیشتر کاربران پشتیبانی می کند. Playlist نرم افزار از ۹۹ ترک به ۱۹۹ ترک افزایش پیدا کرده است. توسط پورت ورودی MIDI می توانید قابلیت ارتباط بین کنترلرهای خود برقرار کنید و بسیاری از ویژگی های جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار گرفته است.

Erfan Gholamnia بازدید : 306 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست جدید ترین ورژن نرم افزار فتوشاپ  را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Adobe Photoshop CC 2017 v18.0.0 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 259 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  برنامه ضبط صفحه نمایش Mirillis Action را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Mirillis Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 215 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  نرم افزار وبکم را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Video Booth Pro نرم افزاری جالب و کارامد برای کسانی است که از وب کم در تماس های تصویری استفاده میکنند و قصد دارند ضمن توانایی ضبط ویدیو رد و بدل شده تماس تصویری از افکت ها و سرگرمی های خاصی نیز استفاده نمایند. ویدیو ضبط شده توسط این نرم افزار بسیار با کیفیت و شفاف خواهد بود و دارای کیفیت مناسبی می باشد. افکت های جالب درون نرم افزار نیز برای ارتباط تصویری آماده هستند و به سادگی قابل استفاده هستند. برای مثال افکت های تغییر چهره و قراردادن پس زمینه برای تصویر شما درون ویدیو که میتواند باعث زیباتر شدن یا هر هدفی در هنگام تماس تصویری شود. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و قابل استفاده است و تمامی امکانات نرم افزار با چند کلیک قابل دسترس است. نرم افزار برای اجرا تنها نیاز به وب کم و وجود نرم افزار ثانوی برای ارتباط تصویری نیازمند است و از این جهت بسیار مناسب طراحی شده و با اکثر نرم افزارهای ارتباط تصویری سازگاری داشته و پشتیبانی می نماید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

Erfan Gholamnia بازدید : 315 چهارشنبه 12 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

همانطور که در پست قبلی مرورگر فایرفاکس را قرار دادیم

در این پست مرورگر گوگل کروم را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

میشود گفت همه ی آدم های جهان از این مرورگر استفاده میکنند.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

تعداد صفحات : 10

درباره ما
قالب های رایگان - ابزار وبمستر ها - کد های کاربردی - انجمن وبمستر ها - وردپرس - قالب وردپرس - افزونه وردپرس - نرم افزار - بازی- اخبار تکنولوژی و وبنویسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 814
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 642
  • بازدید ماه : 2,715
  • بازدید سال : 29,888
  • بازدید کلی : 839,120