loading...
یاور وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
Erfan Gholamnia بازدید : 361 چهارشنبه 08 دی 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود بازی Assetto Corsa Porsche برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

پکیج کامل بسته الحاقی بازی Assetto Corsa که در سه سری با نام Porsche Pack عرضه شده بود، به همراه تمامی آپدیت ها تا تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶ در مجموعه ای کامل به همراه دیتای اصلی بازی توسط گروه RELOADED عرضه شد. در این مجموعه، تعداد بسیار زیادی ماشین به بازی اضافه شده است و باگ های بازی را می توان گفت که تا حد صفر برطرف کرده اند. تمامی DLCهایی که غیر از بسته سه گانه Porsche Pack عرضه شده اند نیز در این مجموعه گنجانده شده است. برای مشاهده لیست بسته های الحاقی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 779 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای PC  را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

سرانجام نسخه نهایی، کاملا آپدیت شده، به همراه تمامی DLCها، بدون هیچ گونه باگ بازی MGSV: Phantom Pain توسط گروه CPY عرضه شد! آخرین آپدیت بازی برای رفع تمامی باگ های گیم پلی و تمامی بسته های الحاقی در این نسخه گنجانده شده اند و می توان آن را به عنوان یک ریلیز کاملا سلام بعد از کرک نسبتا مشکل دار ۳DM دانست. شاید یکی از بزرگترین تغییراتی که نسخه ی  MGS V : TPP را از نسخه های پیشین سری متمایز می کند جهان باز ( Open World ) بودن این بازی می باشد. ویژگی که آزادی عمل بسیار بالایی را برای بازیبازان در انجام ماموریت ها پدید آورده است. ویژگی که نمونه ی بسیار محدود آن را پیش از این در GZ مشاهده کردیم زیرا در این عنوان بازیبازان با وجود داشتن اهداف از پیش تعیین شده می توانستند به روش های گوناگونی ماموریت خود را به اتمام برسانند. حال این آزادی عمل در TPP به اوج خود رسیده است.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 326 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود بازی No Mans Sky برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

شاید عجیب‌ترین قسمت بازی که شما را به چالش خواهد کشید بخش تجارت بازی باشد؛ شما با گشت‌وگذار در سیاره‌ها مواردی را پیدا می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را بفروشید یا داد و ستد انجام دهید. در این میان ارتباط برقرار کردن با دیگر موجودات سخت خواهد بود، شما در ابتدا به زبان این موجودات آشنا نیستید و باید حدس بزنید(!!!) که بحث‌تان چگونه پیش می‌رود، در ادامه بازی و بعد از ارتباط برقرار کردن‌های متداول با این موجودات می‌توانید مکالمه‌هایتان را ترجمه کنید و متوجه شوید که چگونه دارید پیش می‌روید. تمام این تلاش‌ها بدین جهت است که شما بتوانید سفینه و لباس فضایی‌تان را ارتقا دهید و به سیارات دیگر قدم بگذارید.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 392 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست دانلود فصل دوم مستند سیاره زمین Planet Earth II 2016 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

نام مستند: Planet Earth II Season 2 – فصل دوم مستند سیاره زمین
سال انتشار: ۲۰۱۶
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۰ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۹۲۰/۱۵۴۰/۶۰۷ مگابایت
WiKi
کیفیت: HDTV 1080p/HDTV 720p/HDTV 480p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: فصل دوم مستند بسیار قوی و محبوب سیاره زمین (به انگلیسی: Planet Earth II) آغاز به پخش کرد! این مستند بی نظیر به دنباله فصل اول آن می باشد که در سال ۲۰۰۶ پخش شده بود. فصل دوم را نیز David Attenborough روایت می کند. مستند Planet Earth II اولین مستند شبکه BBC می باشد که با کیفیت اولترا اچ دی ۴K فیلم برداری می شود. مستند سیاره زمین شما را با تمامی شگفتی های کره ی زمین آشنا خواهد کرد . شما را به قطب شمال میبرد و بعد از آن به صحرا های گرم دنیا سفر خواهید کرد . شما را به عمیق ترین نقاط دریا ها و اقیانوس ها میبرد تا عجیب ترین موجودات که در این عمق زندگی می کنند را به شما نشان دهد و …


 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 342 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

داستان بازی دو سال پس از وقایع قسمت Human Revolution رخ خواهد داد. حال آدام جنسن با عواقب بعدی Aug Incident رو به رو شده است. این حادثه باعث شده تا انسان‌های تکامل یافته ماشینی که در بدن آن‌ها از ابزار مکانیکی استفاده شده است بر اثر حادثه‌ای به افرادی غیرقابل کنترل و خشن و بسیار خطرناک تبدیل شوند و آدام جنسن در شرایط بسیار خطرناکی قرار بگیرد. چرا که او در قسمت قبلی بازی پرده از اتفاقاتی بزرگ برداشت و در نهایت باعث شد تا انسان‌هایی که شبیه خودش توسط دستگاه‌های مکانیکی تکمیل شده‌اند به مرز جنون برسند و کنترلی بر روی بدن خود نداشته باشند. حال دنیا به جایی نا امن تبدیل شده است و بی‌عدالتی در گوشه و کنار کوچه‌ها و خیابان‌ها حکم‌فرمایی می‌کند. حال مردم عادی که این ناآرامی‌ها را به خاطر وجود افراد تکامل یافته‌ای مانند آدام جنسن می‌بینند، علیه آن‌ها شورش کرده‌اند و اوضاع روی کره زمین بسیار برهم ریخته است. دوره تجدید ادبی و فرهنگی به پایان رسیده بود، حال دنیایی از اختلافات و تفرقه به وجود آمده است. این دقیقا جایی است که روایت بازی Deus Ex: Mankind Divided آغاز می‌شود

 

Erfan Gholamnia بازدید : 318 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود بازی Batman Episode 4 برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

داستان بازی بتمن یک ماجرای جدیدی خواهد بود و از کمیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های قبلی به هیچ عنوان الهام گرفته نشده است. بیشتر تمرکز برروی بروس‌وین و بتمن قرار دارد اما گفته شد می‌توانید انتظار دیدن شخصیت‌هایی مانند آلفرد، ویکی ویل، جیم گوردون و رنه مونتویا را در روایت داستان داشته باشید. دشمنان اصلی بازی مشخص نشدند اما به‌نظر می‌رسد بیشتر از یک دشمن اصلی در بازی وجود خواهد داشت. سبک هنری کتاب‌های کمیک بازی از بیش از ۷۵ سال هنر افرادی همچون جیم‌لی، گِرگ‌کاپولو و نیل آدامز الهام گرفته شده است. بتمن در ۵ اپیزود توسط موتور بازی‌سازی جدیدی منتشر خواهد شد. این عنوان برای افراد ۱۷ سال به بالا مناسب است و به‌نظر می‌رسد صحنه‌های سینمایی مشابه با فیلم‌های رده‌بندی شده R در آن وجود خواهد داشت. بازی‌بازان می‌توانند انتظار داشته باشند که این عنوان نیز مانند بازی The Wolf Among Us باشد اما با گام‌های مهم‌تر روبه‌ جلو!

 

Erfan Gholamnia بازدید : 507 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

در این پست  دانلود بازی Killing Floor 2 برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

داستان بازی Killing Floor 2 در قاره ی اروپا زمانی آغاز می شود که یک بیماری مرگبار در این قاره شیوع کرده است . تنها پس از گذشت یک ماه از وقوع این حادثه و شیوع این بیماری آن جامعه به طور کامل بهم ریخته ارتباط با کشورهای دگر به طور کامل قطع شده , دولت کاملا سقوط کرده و هیچ گونه نیروی نظامی ای هم برای کمک به افراد باقی مانده در کشور وجود ندارد. این بیماری به سرعت همه گیر شده و کشور را به حمامی خون بدل کرده که تمامی افراد باقی مانده در کشور باید برای نجات جان خود تلاش کنند. شما در این بازی با توجه سلاح های مختلفی که در اختیار دارید می توانید زامبی های متحرک و دشمنانتان را تکه تکه کنید در این بازی دشمنان از ۲۲ نقطه جهت قطعه قطعه شدن و ۹۵ انیمیشن جهت مردن استفاده می کنند و این همان محور بازی یعنی خون و نابودی است .و بنا به خواسته ی بازدید کنندگان ورژن قبل این بازی به نام Killing Floor 1 در این نسخه تغییراتی داده شده و طبق توضیحات سازندگان Killing Floor 2 در این بازی می توانید با ضربات شمشیر و یا گلوله به هر قسمت از بدن زامبی ها، آنها تکه و پاره کنید به طوری که دل و روده ی زامبی هایی که توسط شما کشته می شوند به همون صورت روی زمین باقی می ماند و قابل روئیت می باشد.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 338 شنبه 22 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  دانلود بازی Order of Battle World War II Blitzkrieg برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

بازی Order of Battle World War II Blitzkrieg در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو The Artistocrats طراحی و بوسیله کمپانی Slitherine Ltd منتشر شده است. اگر از علاقه مندان به بازی Order of Battle باشید، می دانید که تاکنون نسخه های متعددی از این بازی عرضه شده است که هرکدام بخشی از تاریخ گذشته جهان و نبردهای مهمی که رخ داده است را به نمایش درآورده و شما می توانید با بالاترین جزئیات آن ها را تجربه کنید. عنوان Blitzkrieg نام پک الحاقی جدید Order of Battle می باشد که به عنوان یکی از معروف ترین نبردهای جنگ جهانی دوم شناخته می شود. داستان بازی از تاریخ ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ با فتح لهستان آغاز و تا تاریخ ۱۹۴۱ و با انجام حملات گسترده به اتحاد جماهیر شوروی ادامه پیدا می کند. ارتش آلمان طی یک غافلگیری حمله ای عظیم را برای فتح شهر Danzig بر علیه لهستان آغاز می کنند، این عمل آن ها باعث می شود تا کشورهای فرانسه و بریتانیا برای جلوگیری از افزایش قدرت آلمان، به آن ها اعلان جنگ دهند و این امر جنگ جهانی دوم را بوجود می آورد که به عظیم ترین نبرد تاریخ معروف است.

 


Erfan Gholamnia بازدید : 339 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست دانلود بازی Dishonored 2 برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

بازی Dishonored 2 پانزده سال بعد از وقایع قسمت اول این سری رخ می‌دهد. قسمت اولی که شخصیت اصلی نسخه قبل یعنی کوروو توانست دخترک  شهبانو جاسمین کالدوین یعنی امیلی را از دست قاتلین مادرش نجات دهد و او را به تخت پادشاهی برساند. اما یکی از مهم‌ترین نکات این قسمت نسبت به قبل این است که دنیای بازی کاملا متحول شده است. اگر به خاطر داشته باشید، مکانی که قسمت اول در آن دنبال می‌شد، اسیر طاعونی وحشتناک شده بود و زندگی در این کشتارگاه بی در و پیکر فقط برای افراد پولدار لذت بخش بود. اما پس از به دست گرفتن تمام امور کشور توسط امیلی، اوضاع بسیار بهتر شد و سودجویان دیگر جایی در شهر نداشتند. با این تفاسیر، در این قسمت، دیگر شاهد آن اتمسفر مریض نسخه قبل نخواهیم بود. از طرفی دیگر، این بار بخشی از بازی در کارناکا به وقوع خواهد پیوست.

 

 

Erfan Gholamnia بازدید : 326 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  دانلود نسخه نهایی بازی FIFA 17 برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

فیفا ۱۷ برای اولین بار در این سری از موتور گرافیکی قدرتمند فراست بایت (که پیش تر برای عناوینی چون بتلفیلد و استار وارز استفاده شده) بهره می برد. این موتور دست توسعه دهندگان الکترونیک آرتز را برای ساخت بهتر و واقعی تر بازیکنان باز کرده، و علاوه بر پردازش چهره و حرکات صورت عالی، بخش های کاملا جدیدی را به زودی تجربه خواهیم کرد. از سیستم های گیم پلی از نو نوشته شده گرفته تا روایت داستانی.بر طبق مانور های تجاری سازندگان، گیم پلی فیفا ۱۷ در ۴ بخش اساسی دچار پیشرفت و تحول شده؛ تکنیک های جدید حمله، درگیری های فیزیکی بهتر، سیستم هوش مصنوعی فعال و خلاق، و باز نویسی دوباره ضربات ایستگاهی. تکنیک های جدید حمله، همانطور که از نامش مشخص است، سعی دارد تنوع حمله و بازی سازی را در جریان مسابقات بالا برده و در عین حال فضایی خلاقانه تر برای مخاطب ایجاد کند. فیفا ۱۷ با ارایه ترکیبی از سیستم های جدید شوت زنی (که بتوانند توپ را تا حد امکان به نقطه مورد نظر برسانند)، پاس های حیاتی و بازی ساز (که با فضا سازی و ایجاد موقعیت شرایط را برای گل زنی فراهم می کند)، ضربات پشت دروازه هدایت شده (که با شروع های مجدد سریع و هدفمند می تواند حملات خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند) و ضربات سر بهینه شده (با کنترل بهتر روی جهت و قدرت ضربه) حملاتی جذاب تر و واقعی تر را به ارمغان خواهد آورد.

 


Erfan Gholamnia بازدید : 344 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  بازی The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

شرکت Bethesda نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Skyrim را معرفی کرد. این بازی جدید با نام The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۷ آبان عرضه شد. این نسخه‌ی بازسازی شده، از نظر گرافیکی تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی اصلی خودش دارد و از تمام مودهایی که تا این لحظه برای کامپیوترهای شخصی ساخته شده، پشتیبانی می‌کند. تنها تفاوت نسخه ریمستر اسکایریم با نسخه اصلی، به بهبود‌های بصری و همچنین داشتن تمامی DLC‌های عرضه‌شده برای آن است. داستان این بازی در جایی آغاز می شود که در دنیایی به نام Skyrim یک شخص قدرتمند شاه این دنیا را می کشد و شما به عنوان یکی از مضنونین این حادثه در حال انتقال به محلی می باشید که در انجا قرار است به سزای اعمالتان برسید ، در ادامه پس از حمله غیر منتظره یک اژدها به این مکان شما از دست نگهبانان فرار می کنید . همانطور که از توضیح ابتدایی این بازی پیداست بازی دارای یک داستان بسیار قدرتمند و درگیر کننده می باشد که در طول مراحل داستانی بازی در هر بخش نکته ای جدیدی از این داستان برای شما برملا می شود ، بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition دارای نکات قدرتمند زیادی می باشد سیستم طراحی شخصیت این بازی یکی از کامل ترین سیستم های شخصی سازی در میان بازی های نقش آفرینی می باشد و به راحتی می تواند با اکثر بازی های نقش آفرینی روز مقابله کند و به راحتی آنها را از میدان بدر کند.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 888 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  بازی Call of Duty Modern Warfare Remastered برای PC را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

عنوانی مورد انتظارتر از عنوان تحمیلی! نسخه بازسازی شده عنوان بسیار محبوب Call of Duty: Modern Warfare Remastered عرضه شد. این عنوان، نسخه بازسازی شده از بازی با همین نام که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد می باشد. بهبودهای گرافیکی بسیار زیادی در نسخه ریمسترشده به چشم می خورد و امکانات بسیار زیادی نیز به آن اضافه شده است. پلاز تایید کرده که این نسخه‌ی بازسازی‌شده، از نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه در تمامی پلتفرم‌ها بهره می‌برد، البته طبق گفته‌ی وی ممکن است تا شاهد نرخ فریم بیشتری در رایانه‌های شخصی باشیم، گرچه دقیق نگفته که تا چه حد این نرخ فریم بالا خواهد رفت.او همچنین گفته که کلیت و هسته‌ی اصلی گیم‌پلی به هیچ‌وچه تغییر نیافته، بلکه بزرگ‌ترین چالش در توسعه‌ی این نسخه‌ی بازسازی‌شده، ارائه‌ی جلوه‌های بصری بهتر و طبق استاندارد حال حاضر است. از لحاظ گرافیک، ریون سافت‌ور کار خود را عالی انجام داده و شاهد بهبود خوبی نسبت به نسخه‌ی اصلی هستیم و همچنین می‌توان افکت‌های صدای جدید و به‌روزرسانی‌شده را به‌خوبی احساس کرد.

 

 

درباره ما
قالب های رایگان - ابزار وبمستر ها - کد های کاربردی - انجمن وبمستر ها - وردپرس - قالب وردپرس - افزونه وردپرس - نرم افزار - بازی- اخبار تکنولوژی و وبنویسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 814
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 730
  • بازدید ماه : 2,803
  • بازدید سال : 29,976
  • بازدید کلی : 839,208