loading...
یاور وبلاگ
آخرین ارسال های انجمن
Erfan Gholamnia بازدید : 373 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست نرم افزار ویرایش فیلم Wondershare Filmora را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

نرم افزار Wondershare Filmora یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. امکان تولید و تبدیل فیلم برای پخش در دستگاه های همراه و تبلت ها نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و کاربرپسند امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای ساخته شده را در شبکه های اجتماعی معروف نظیر فیس بوک و یوتوب را فراهم می کند. ساخت و ویرایش فیلم های عروسی و جشن ها و یا حتی ساخت مستندهای ساده نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد. همه فیلم های ساخته شده توسط این برنامه می توانند بر روی دی وی دی رایت شده و نگهداری شوند. سرعت و کیفیت نرم افزار Wondershare Filmora را می توان در رده بالایی دسته بندی کرد اگرچه کیفیت فایل ها بالا می باشد اما در سرعت آن نیز هیچگونه تاثیری نگذاشته است.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 324 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست تلگرام دسکتاپ  Telegram Desktop را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. در نسخه جدید Telegram 0.10.19 ویژگی های جدیدی به نرم افزار از قبیل به روزرسانی ابزار پخش موزیک، قابلیت ارسال جواب سریع از بخش Notificationهای ویندوز، اضافه شدن گزینه مخفی سازی تمامی Notificationها، استفاده از قابلیت ساعات آرام می توان اشاره کرد. هم چنین طراحی نرم افزار برای چت ها بهبود پیدا کرده است. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 372 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی!

ایندفعه قالب سایت های گرافیک برای رزبلاگ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

این قالب همان قالبی هست که در سایت سیب گراف لینک پست قالب سیب گراف که با کمی تغییر و ادیت ما این قالب را برای شما آماده کرده ایم.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 260 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست در مورد بخشی برای فیلم ها و موسیقی های ترند روز در گوگل پلی  را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

در ماه های گذشته شاهد معرفی و اعمال قابلیت های جدیدی در فروشگاه آنلاین اندروید بوده ایم؛ از ویژگی های جدید ظاهری گرفته تا افزودن یک یا دو بخش جدید، گوگل تلاش زیادی برای بهینه سازی رابط کاربری پلی استور دارد. یکی از مهم ترین قسمتهایی که در اغلب شبکه های اجتماعی وجود داشته و حتی بعضاً در جست و جوهای گوگل...

 


Erfan Gholamnia بازدید : 5 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست کی ام پلیر KMPlayer 4.1.4.7 + Portable را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

نسخه جدید نرم افزار کی ام پلیر KMPlayer 4.1.2.2 با قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای VR 360 عرضه شد! هم چنین قابلیت VMR9/Direct3D 8 به عنوان یک ویژگی عمومی بر روی نرم افزار تنظیم شده است. KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 


Erfan Gholamnia بازدید : 325 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست FL Studio Producer Edition 12.4 را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

FL Studio یک نرم افزار کامل در زمینه ی ایجاد موزیک می باشد که توسعه های بیش از ۱۴ سال این نرم افزار و آپدیت های رایگانی که برای آن عرضه شده است را یکجا به ارمغان می آورد. هرچیزی که شما برای آهنگ سازی، تنظیم موزیک، ضبط، ادیت، میکس و مستر حرفه ای موزیک نیاز داری را در خود جا داده است. FL Studio سریعترین راه برای انتقال آنچه از ذهن شما می گذرد به اسپیکرهای کامپیوترتان می باشد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت کار کردن بدون نیاز به موس و بر روی صفحه های لمسی می باشد که از قابلیت Multi-touch نیز برای راحتی بیشتر کاربران پشتیبانی می کند. Playlist نرم افزار از ۹۹ ترک به ۱۹۹ ترک افزایش پیدا کرده است. توسط پورت ورودی MIDI می توانید قابلیت ارتباط بین کنترلرهای خود برقرار کنید و بسیاری از ویژگی های جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار گرفته است.

fateamir بازدید : 246 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

 با سلام خدمت دوستان عزیز

ما برای شما یک آموزش جامع وکامل برنامه نویسی اندروید تهیه کردیم

امیدوارم خوشتون بیاد

شما در ادامه مطلب میتوانید فیلم قسمت بیست وبیست ویک آموزش را دانلود کنید

Erfan Gholamnia بازدید : 306 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست جدید ترین ورژن نرم افزار فتوشاپ  را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Adobe Photoshop CC 2017 v18.0.0 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 259 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  برنامه ضبط صفحه نمایش Mirillis Action را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Mirillis Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Erfan Gholamnia بازدید : 215 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

در این پست  نرم افزار وبکم را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

Video Booth Pro نرم افزاری جالب و کارامد برای کسانی است که از وب کم در تماس های تصویری استفاده میکنند و قصد دارند ضمن توانایی ضبط ویدیو رد و بدل شده تماس تصویری از افکت ها و سرگرمی های خاصی نیز استفاده نمایند. ویدیو ضبط شده توسط این نرم افزار بسیار با کیفیت و شفاف خواهد بود و دارای کیفیت مناسبی می باشد. افکت های جالب درون نرم افزار نیز برای ارتباط تصویری آماده هستند و به سادگی قابل استفاده هستند. برای مثال افکت های تغییر چهره و قراردادن پس زمینه برای تصویر شما درون ویدیو که میتواند باعث زیباتر شدن یا هر هدفی در هنگام تماس تصویری شود. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و قابل استفاده است و تمامی امکانات نرم افزار با چند کلیک قابل دسترس است. نرم افزار برای اجرا تنها نیاز به وب کم و وجود نرم افزار ثانوی برای ارتباط تصویری نیازمند است و از این جهت بسیار مناسب طراحی شده و با اکثر نرم افزارهای ارتباط تصویری سازگاری داشته و پشتیبانی می نماید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

Erfan Gholamnia بازدید : 315 چهارشنبه 12 آبان 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیز یاور وبلاگی

همانطور که در پست قبلی مرورگر فایرفاکس را قرار دادیم

در این پست مرورگر گوگل کروم را هم برای شما عزیزان و خوبان قرار داده ایم.

میشود گفت همه ی آدم های جهان از این مرورگر استفاده میکنند.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

تعداد صفحات : 40

درباره ما
قالب های رایگان - ابزار وبمستر ها - کد های کاربردی - انجمن وبمستر ها - وردپرس - قالب وردپرس - افزونه وردپرس - نرم افزار - بازی- اخبار تکنولوژی و وبنویسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 814
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 708
  • بازدید ماه : 2,781
  • بازدید سال : 29,954
  • بازدید کلی : 839,186